
Piotr Kaszyński
Managing Partner
Ze względu na poziom nasycenia polskiego rynku, dla sieci handlowych istotny jest wybór strategicznej lokalizacji,
która umożliwi im dynamiczną ekspansję. Posiadamy bogate doświadczenie zawodowe. Wspieramy najemców rodzimych i zagranicznych we wszelkich działaniach podejmowanych na terenie całego kraju.
Reprezentacja najemcy – strategia wejścia na rynek i rozwoju
Dokonujemy szczegółowej analizy potrzeb i wymagań najemcy. Budujemy strategię wejścia w oparciu o dane, konkurencję i uwarunkowania rynkowe.
Wsparcie podczas negocjacji – finalizacja i koordynacja umów najmu
Mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu procesu negocjacji umów najmu, pomagamy klientom sfinalizować negocjowaną umowę (zapisy dotyczące relokacji, indeksacji, formy przedłużeń).
Wybór lokalizacji – analiza i rekomendacja
Generowanie analiz lokalizacji i ofert dla klientów pod kątem jakości i efektywności.
Optymalizacja sieci, strategia wyjścia
Wspieramy klientów w procesie optymalizacji sieci, co oznacza zarówno renegocjacje, jak i możliwość zakończenia umowy.
Negocjacje czynszu i pozostałych komercyjnych warunków najmu
Prowadzimy proces negocjacji, renegocjacji oraz przedłużeń umów najmu na rzecz najemcy obejmujący komercyjne aspekty kontraktów.
Usługi badań rynku i doradztwa – raporty rynkowe
Zestawianie danych statystycznych o rynku handlowym, badanie trendów obejmujących wszystkie branże i segmenty rynku, analiza potencjału lokalizacji i zasięgu oddziaływania (catchment area), analiza konkurencji.
